Standard print official apology over Kalou party slander

The Evening Standard was forced to print a grovelling apology to John Terry and Chelsea football club over the slanderous article they printed earlier this month about Salomon Kalou’s birthday party.

The apology read: “Salomon Kalou Birthday Party – John Terry”:

“In our article “Chelsea stars splash out £120,000 on a birthday bash” on 6 August, it was claimed that a number of Chelsea FC players had spent £120,000 on drinks at a party for team-mate Salomon Kalou.

“The piece also stated that John Terry himself had spent £70,000 in the club on drinks and a tip. This was incorrect. John Terry did not make any payments that night. None of the other Chelsea players, particularly Michael Essien and Kalou, paid such extravagant amounts for any drinks.

“The party was paid for by friends who are unconnected with Chelsea FC and the cost of the party in the VIP area where it was held was approximately £6,000, while the total revenue for the entire nightclub that night was less than £20,000.

“We are sorry for the misunderstanding and are happy to set the record straight.”

It was always going to be an unlikely story, especially as Kalou doesn’t drink!

Bet £10 on Chelsea with Paddy Power and get £10 in free bets
Bet £50 on Chelsea and get £50 in free bets from BETFRED

Comments are closed.